Grattis

Hejhej.

Idag är det så att det är 16 år sedan jag kom till världen. Och jag är förkyld. Kan det bli bättre?

Vi ska fira mig på söndag. :) Mamma gav mig ett randigt block idag, precis vad jag behöver. Började genast skriva i det haha. Jag har inte mycket att skriva här just nu faktiskt.

Idag är det den tredje dagen jag är hemma, ollie joinar idag också. Vi har tryckt i oss apelsiner, bananer och omelett. :D Nu ska vi göra te och spela mer sims.
Sten (sonen, HAHAHA) har åkt till Kina och håller på med ett äventyr, yeah! Det är så jävla mycket att hålla reda på i SIms 3, det är gaaaaalet.
Hejdå. :)

Kommentarer
Postat av: ida.

grattis. ♥

2010-01-21 @ 21:21:27
Postat av: Rebecka

du kan skriva ett brev till mig xD <3

2010-01-28 @ 21:01:52
URL: http://djurbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0