'Mildare'

Hej.

Så som mamma och alla andra vuxna uttrycker det så har det blivit 'mildare'. Jag svettas i min tjockisjacka och kommer fram svttig till skolan, jävligt mysigt.
Nej jag vet inte ritkigt vad detta inlägget handlar om.
Lite allt och inget.

The day.

Jag har kommit på vad jag avskyr. Jag lägger upp det i morgon för alla intresserade själar. Plus det så har jag tänkt på vad jag tycker om.

Jag har blivit kär i engelska pojkar. Fyfan vad fint det är när killar pratar engelska? Ta mig till USA eller nåt, fan vad fint. Svenska kilalr är så jävla boring. Dryga, omogna idioter. Dra nåt gammalt över er!

Ida är min bästa vän, oki? Jag älskar henne överallt annat och ja, så är det bara. Jag vill ringa henne men just nu måste jag på toa, hähä.

Henrik Lindström kan leva sitt liv bäst han vill för jag skiter i vilket. Jag lämnar Frankrike och kör på England! Yeah!
Jag och Ida ska ragga grabbar. ♥

En annan Henke är en fin Henke som jag tycker mycket om.

Krille betyder mycket för mig.

Jag skiter faktiskt fullständigt i vad folk tycker om mig i skolan... bara ni slutar glo på mig, okej? Snart börjar mitt nya liv.

I fredags var första dagen att söka in till gymnasiet omg, omg, omg. Vad ska jag välja? *dör*

~♣~

I alla fall. I morgon kommer jag skriva mer på denna mystiska, besökta blogg. :D Bl.a lägga upp bilder från i lördags, maybe lägga upp en text och skriva lite om helgen.

Sov gott nu va.

Kommentarer
Postat av: ida.

bästavän. ♥

ihihihi, älskar dig.

somfan att vi ska ragga, nujävlar. >:D

2010-01-19 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0