New

Jo, jag tänker nog göra en ny blogg. En som kan bli lite bra för en gångs skull, som kan vara lite mer strukturerad, liksom... inte så tråkig. Höhö.

Det enda jag längtade efter idag var bilden. Jag satt där. Och kom på att jag inte kunde göra någonting med mitt arbete. Helt cp. -.- Jag gjorde fyra streck, sen satt jag bara där? I en hel timme. Faaaaan.
Men jag ska göra mer hemma. Måste fan planera den här skiten nu.
Bildarbete - hemma, måla - i skolan. Ska ju göra 5000 saker innan påsklovet. Men jag känner att det kommer bli sjukt bra. YEAAAH.

Igår gick jag och la mig 21.30. Jag pallade inte vara vaken för det var meningslöst. Varför vara vaken när man kan sova.. typ. Men jag kunde inte somna så jag la mig och skrev lite. Jag räknar det som början på min låt, till musiken. Justfan jag har ett jävla musikarbete jag måste göra också..
I alla fall, jag skrev en refräng och det bara vällde fram. Men min söta, snälla musiklärare har sagt att det ska vara en barnlåt och detta är fan ingen barnlåt... hähä. Eller ja, det får man ju tolka själv.

Just nu sitter jag här och sitter. Jag har ingen aning vad jag ska göra? Typ.. laga min låda (lång historia). Eller städa mitt rum (ja, vad kul!!!!1111).
I morgon ska jag till Södra Latin med mamma och kolla lite... yum.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0