TODAAAAAAY

Hej.

Idag har fått massa gäster för att fira mig.. yääh. Min och olivias kladdkaka ägde och jag fick ett nytt objektiv, vid namn teleobjektiv. Pappa trodde att det var ett bra macroobjektiv... någon sa det till honom. Dock måste jag lista ut hur man ska göra för att få det till ett macroobjektiv. Eh.
Jag ska i alla fall testa det och leka lite i morgon. :D Det är kanske kul ändå, vad vet jag. Plus att jag nu kan använda en större kameraväska. :-) Känner mig jävligt proffsigt HAHA.

Jag pallar inte skriva mer, kolla klockan. Nu ska jag dra.

Btw mår jag jävligt bra!
Tack Daniel för ett bra snack. Puss på Ida och Krille! (OCH JENNA MIN ÄLSKLING!!!) ♥


Kommentarer
Postat av: ida.

puss. c:

2010-01-26 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0