Today

Hejhej.

Såhär tjugo i ett denna fredagskväll tänkte jag lägga in ett litet inlägg.

Idag gick jag finally till skolan, dock täppt i näsan. Jag börjar bli trött på att det är så kallt men ändå lite varmt så att min jättejacka blir alldeles jätte-för-varm. Sur.
I skolan hände typ ingenting. Vi spelade pingis och hade tråkigt. På svenskan skrev jag klart min extremt korta novell som jag inte blev speciellt nöjd med. Om jag hade tagit hem den hade jag kunnat lägga upp den här och visat hur misslyckad den blev.
På musiken berättade Eva om låten som vi ska skriva... skriva en låt. Yay. För att få behålla mitt VG måste jag skriva en helt egen låt, och den ska vara på svenska. Min magkänsla är faktiskt riktigt bra... men som jag sagt förut: Hoppas på det bästa men förvänta dig det värsta.

När jag kom hem hade jag fått ett kort från Jenna och det är den finaste födelsedagspresenten har jag bestämt. För det var jättesött av henne, det förgyllde hela min dag. :)

~

Jag funderar på att göra en ny blogg. Den här är så snurrig, ni skulle veta hur weird min design ser ut egentligen, det är massa småfel överallt som jag inte orkar fixa för då skulle det bli kaos på min blogg... Mest problem har jag med kategorierna - de är för många och alldeles utspridda. Dock vill jag heta appelflicka... vi får se hur det blir.
Om jag gör en ny blogg ska den i alla fall var mer cleanad.  Det här känns så himla svävande.

Som sagt, vi får se.

Godnatt!
26 dagar till kent. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0