Today

Hejhej.

Idag kom mina kolor. <3 Eftersom att jag har gått ner hela 8 kilo nu (snart under 70 kg yay!) så unnade jag mig några kolor, hehe. Dock har jag inte ätit choklad på två veckor (damn i'm good). Men snart komemr jag väl klättre på väggarna...

En kille tycker att jag är dryg, för att jag inte sa hej till honom när han sa hej till mig. :) Haha, faktum är att han är en idiot och att jag sa hej och jag skiter fullstädnigt i vad han tycker om mig, lol.

Jag känner att min blogg börjar tappa greppet lite. Det finns inget tema här. Men jag vet inte om det behövs. Detta är min alltialloblogg.

Jag har tydligen starktstarktstarktstarkt STARKT (!) VG i spanska. Ja, ordagrant. Hon sa det till mig och jag typ HIHIIHI OKEJ. På svenskan ska vi träna inför nationella, vi tränar på att skriva. Åh, skriva. ♥ Jag tror att jag börjar komma in i ett skrivstadium igen.

Jag kommer lägga upp mer text av det jag skrev för typ ett och ett halft år sedan... Suck.

Puss på alla som faktiskt läser min blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0